13

După încă un an, mă văd nevoit să recunosc că trecerea timpului chiar estompează…

După părerea mea, strict personală, Marin Preda a fost cel mai talentat scriitor român!

Am citit tot ce am găsit, acum mulţi ani, scris de el. Însă, o operă anume m-a marcat.

Aproape că are dreptate…

11 Responses to 13

  1. Lia spune:

    Te-ai intrebat vreodata ce s-ar intampla daca trecerea timpului n-ar estompa anumite lucruri?

  2. Just Dreams spune:

    Eu n-am citit mai nimic, și tot sunt… aproape de acord.

  3. Camelia spune:

    Ce te mai poartă, sufletule, pe unde îţi eşti?
    Nu mai scrii; ce te mai scrie?

    • arrowsmaker spune:

      Buna!
      Din nefericire, nu am harul scrisului, si stiu asta deoarece lucrurile frumoase nu ma inspira… Acesta este motivul pentru care nu scriu!
      Din fericire, celelalte lucruri, care m-au determinat sa incerc sa ma exprim in scris… s-au rezolvat! Acesta este motivul pentru care nu mai scriu… 🙂

    • arrowsmaker spune:

      Totusi… trebuie sa recunosc ca imi lipsesc atmosfera si oamenii pe care i-am cunoscut si cu care ma obisnuisem aici…

  4. Camelia spune:

    Mă uitam acum ceva vreme în blogrollul tău; mai toţi şi-au închis jurnalele virtuale.
    Să înţeleg acum că eşti într-o curată muţenie, ca să zic aşa? dar că îţi e dor de iureşul sonorietăţilor altora? Păi, o mai poţi trăi; du-te în cuvinte acelora care mai sunt…de uitat, nici ei nu au făcut-o, îţi mai vin din când în când. Mă bucur că ţi-a trecut prin gând să cauţi în spam, acolo unde gaura neagră îmi înghiţise comentariul.
    L-am regăsit în lumea asta şi pe Jorj; nu mai ştiu cum am dat, întâmplător, peste blogul lui..aşa că, nici linkul nu mi-l mai amintesc, nu aş mai şti cum să ajung.

Lasă un răspuns

