Credeam ca vorbesc singur…

9 Responses to

  1. Jais spune:

    nu,nu…dialogul e public

  2. arrowsmaker spune:

    si monologul… la fel! 🙂

  3. Jais spune:

    monologul şi mai şi 😀

  4. arrowsmaker spune:

    Era vorba despre implinirea unui vis…

    Era vorba despre credinţa în şansa de a găsi oamenii pe care îi cauţi…

  5. Jais spune:

    înseamnă că trebuie să te apuci de scris haiku… era vorba despre prea multe lucruri între atât de puţine cuvinte ,)

    • arrowsmaker spune:

      Din cultura din care provine haiku, imi place sa cred ca mi-am insusit alte lucruri…

      Cat despre a spune multe lucruri in putine cuvinte, mi-ar placea sa-mi fie usor… Dar nu imi este, deoarece pentru asta… ai nevoie de un partener! Daca nu il gasesti, ramane… monolog, iar tu… un neadaptat 🙂

  6. Jais spune:

    arata-mi tu pe cineva adaptat cat de cat, nu spun perfect si-ti arat eu o multime de oameni care au ceva de spus si prefera sa aiba un monolog bun decat un dialog steril, iar dupa mine blogul e noul monolog , asta evident atunci cand nu ai nici o dorinta sa iti cunosti cititorii si cand nu te prea intereseaza opinia lor relativ la a ta 😉

    • arrowsmaker spune:

      Daca am lasat impresia ca nu vreau sa imi cunosc cititorii si nu ma intereseaza parerea lor despre…”Teama de celalalt”… inseamna ca sunt un mono(b)loger demn de mila 🙂

  7. zbordefluture spune:

    Niciodata… nimeni, nu vorbeste singur. Indiferent de context(poti vb cu tine insuti…). Cu atat mai putin aici… Parerea mea!

Lasă un răspuns

