Putem dărui… viaţă?

Trebuie să recunosc că, deşi am primit sute de mesaje gen „… viaţa acestui copil este în mâinile tale!”, niciodată nu am reacţionat, deoarece consider acest fenomen doar o idee genială a celor care formează „Organizaţia Cerşetorilor Virtuali”.

Ceea ce vreau să prezint aici nu este un astfel de caz. Este o fiinţă despre care am aflat în mod cu totul întâmplător, căutând pe net un vechi prieten, de care nu mai ştiam nimic de peste 15 ani.

Nu am nici talent scriitoricesc, nici pregătire în domeniul psihologiei şi nici calităţile persuasive necesare pentru a sensibiliza un om cu privire la momentul în care un fir de aţă se poate rupe…

Aşa că am să postez doar link-ul către casa virtuală a acestei familii care, pentru mine personal, dă definiţia ideii de prietenie.

Ştiu că 1 leu dăruit de o persoană sau 10 lei dăruiţi de 10 persoane nu pot, din nefericire, să salveze o viaţă…

Dar, uneori, o sumă infimă poate face diferenţa între viaţă şi moarte…

http://ajutorpentrucezara.wordpress.com

One Response to Putem dărui… viaţă?

Lasă un răspuns

