3D

Azi, la unşpe şi şaptişpe fix, mă uitam fix la nişte ochi şi eram surprins – nu, surprins e prea slab, eram şocat de-a dreptul – că nu mai pot vedea 3D!

Ochii oamenilor sunt, în funcţie de om, ofcorse, o poartă…

Totdeauna poţi intra pe poarta aia… Nu contează ce găseşti acolo, dar chiar şi la numai 2 minute după ce l-ai cunoscut pe omu’ ăla găseşti ceva…

Azi, n-am reuşit să văd… deşi îl cunoşteam pe omu’ ăla de exact 13 ani, 3 luni, o săptămână, o zi şi 2 ore…

Să-mi fi slăbit, oare, vederea???

Nop! Vederea mea e la fel de buna ca totdeauna, deşi pe zi ce trece sunt tot mai obsedat că or să înceapă, în curând, să îmi slăbească toate cele… 🙂 🙂

Atunci?

4 Responses to 3D

  1. JustDreams spune:

    Să fi fost poarta închisă…

  2. Jais spune:

    Probabil se apropie o schimbare majoră în existenţa cunoscutului tău, o schimbare de care nici măcar el nu este conştient.
    Şi tu probabil că te apropii de o schimbare căreia îi dai probabil o însemnătate mai mare decat are. Ar trebui să o iei ca pe ceva firesc şi să o îmbrăţişezi. Zic şi eu 🙂

Lasă un răspuns

