Trist, dar adevărat … :)

„La New York s-a deschis un magazin unde femeile pot alege si cumpara un sot.
La intrare sunt afisate regulile de functionare ale magazinului:
– Poti vizita magazinul O SINGURA DATA!

– Sunt 6 etaje si caracteristiciule barbatilor se imbunatatesc pe masura ce urci la etajul superior.

– Poti alege orice barbat de la un etaj, sau poti urca la etajul urmator.

– Nu te poti intoarce la etajul inferior!

O femeie decide sa viziteze magazinul pentru a gasi un barbat care sa ii tina companie

La etajul unu, pe usa este urmatorul afis:
Acesti barbati au un loc de munca!

Femeia decide sa mearga la etajul urmator
La etajul al doilea pe usa este urmatorul afis:
Aceasti barbati au un loc de munca si iubesc copiii!

Femeia hotaraste sa urce la etajul urmator.
La etajul al treilea pe usa este urmatorul afis:
Acesti barbati au un loc de munca, iubesc copiii si sunt extrem de frumosi!
„Wow” isi spune femeia, insa hotaraste sa mearga la etajul urmator.

La etajul al patrulea pe usa este urmatorul afis:
Aceasti barbati au un loc de munca, iubesc copiii, sunt frumosi de innebunesti si ajuta si la treburile din casa!

Incredibil! exclama femeia. Cu greu pot rezista! Insa decide sa mearga la etajul urmator
La etajul cinci pe usa este urmatorul afis:
Aceasti barbati au un loc de munca, iubesc copiii, sunt frumosi de innebunesti si ajuta si la treburile din casa si sunt extrem de romantici!
Femeia este tentata sa ramana si sa aleaga un barbat, insa pana la urma decide sa urce la ultimul nivel.

La etajul sase se afla urmatorul afis:

Esti vizitatoarea cu nr. 31.456.012 a acestui etaj. Aici nu sunt barbati, acest etaj exista numai pentru a demonstra ca este imposibil sa satisfaci o femeie…”

Ceva contraargumente?

Aşa ziceam şi eu 🙂

50 Responses to Trist, dar adevărat … :)

  1. Iana spune:

    Ai uitat sa termini ideea:

    Vis a vis de acest magazin, s-a deschis unul asemanator de unde barbatii isi pot cumpara o nevasta.

    La primul etaj sunt femei care sunt innebunite dupa sex.

    La etajul doi sunt femei care sunt innebunite dupa sex si nu te bat la cap.

    Etajele de la 3 la 6 nu au fost niciodata vizitate de barbati!

    Happy Shopping everyone!

    Ceva contraargumente?

    Aşa ziceam şi eu

    • Mona spune:

      Goog enough. Thumb up!
      Concluzia: cât eşti de nemulţumit sau pretenţios nu depinde de secs 😛

      • arrowsmaker spune:

        În schimb, se pare că secsul depinde de cât eşti de pretenţios 🙂

      • Mona spune:

        Probabil e o chestie uneori necesară, dar nu obligatorie 😉

      • arrowsmaker spune:

        depinde ce vrei de la relaţie…

        deşi, degeaba o să încerci să mă convingi că poate exista o relaţie de prietenie „pur-si-simplu” între un bărbat şi o femeie… până la capătul capătului…

        Cu excepţia cazului în care unuia dintre ei nu îi place, fizic vorbind, de celălalt 🙂

  2. Iana spune:

    Stiu Mona, dar glumita asa era ea, insa „ken” a folosit doar prima parte si daca tot este ironie hai sa fim pana la sfarsit.

  3. arrowsmaker spune:

    hahahaha 🙂

    Mulţumesc, Iana pentru completare, dar crede-mă că aşa am primit mail-ul.
    Când ajung la serviciu o să-l trag de atenţie.

    Până la urmă, ce vrei, e trimis de un bărbat, era normal să îl trunchieze cum îi convenea lui 🙂

    Referitor la contraargumente… nu prea am, dar dacă ne referim strict la mine…eu aş fi urcat până pe acoperiş, dacă era nevoie, pentru că am o problemă cu ochii!

  4. arrowsmaker spune:

    Iana, ştiu că eşti supărată, însă eu nu am gândit locul acesta ca pe o oportunitate de a a arăta cât de … „superiori” suntem noi, de plătit poliţe sau de împroşcat cu ironii…

    Pe de altă parte, am spus că oricine intră aici este absolut liber să spună absolut tot ce vrea…

    Rezultă că, oricine este liber să împrăştie ironii în stânga şi în dreapta, dacă asta îl ajută cumva să îşi rezolve unele probleme, sau să se mai elibereze un pic de sub tensiune, dar… nu i se va răspunde la ele!

    Cel puţin, nu de către mine.

  5. Oh da.Imi merge pe suflet articolul asta 😀
    Dar oricum,si noi barbatii avem pretentiile noastre,de ce sa nu recunoastem.

  6. floaredemai spune:

    Vad ca Strabunicul este, ca orice strabunic, expert in arta eschivei. Pune titlul „trist, dar adevarat” dar apoi spune ca si el ar fi facut la fel.
    Eh, eu zic ca daca nu am fi pretentioase, ei nu ar mai avea nicio valoare cand i-am alege…Strabunicule, strabunica la ce etaj te-a gasit? Sper ca la 7 😀

  7. arrowsmaker spune:

    hehehe, taică…

    Camelia te-a numit „adversar redutabil”, dar văd că ai incurcat magazinele…

    Sau lasă, mai bine să îţi explice taica… Acoperişul este parte de deasupra tuturor etajelor… Iar problema cu ochii se referă la faptul că nu contează „numai” unele calităţi, pentru că, dacă nu e şi una anume, ochii nu pot comanda „switch-ul”. Asta e… la mine e acolo… Pentru că ochii văd tot… Şi chipul … şi sufletul… Aşa că…nu te supăra pe mine, taică, dar… la mine, mai greu! E musai să fie şi una şi alta… Şi nu e de când cu vârsta ci… dintotdeauna!

    Acuma cred că ai înţeles cât de cât, că dacă nu…îţi mai explică tata!

    😛

    • arrowsmaker spune:

      Apropo de străbunică! În centru m-a găsit, taică, în centru! Că…de! am fost şi eu manelist la viaţa mea şi ascultam împreună cu trecătorii… Era rău, din punct de vedere al conştiinţei civice. Dar era bine în rest, că, aia, cum îi zice, conştiinţa aia nu prea mă interesa pe mine, ca aveam 21 de ani, în schimb ele erau foarte grăbite să se lămurească de unde atâtea manele, că nici nu se inventaseră pe vremea aia…

      Ea… a ales să rămână!

  8. floaredemai spune:

    Camelia m-a numit pe mine adversar redutabil?!? Nu stiam…lol…
    Strabu, mai ai un pic si imi faci si schema! 😀 multumesc, oricum 😛
    Ce inseamna in centru? Etajul 3? Ai FOST un barbat extrem de frumos? Aveti si copii pe care sa ii iubiti?

  9. arrowsmaker spune:

    Dacă e musai, ţi-o fac!

    Centru oraşului e acolo de unde pleacă tramvaiele în toate direcţiile. La mine în oraş nu e cazul, pentru că toată lumea locuieşte în centru.

    Nu ştiu dacă am fost frumos, dar cred că, deşi îmi place echilibrul, poate puţin extrem…da! Sau dacă nu, măcar un pic inteligent… trebuie să fi FOST.
    Mă rog, poate nu chiar atât de mult…

    Da, avem şi îi iubim pe toţi la fel (una mică de cântă la chitară din Placebo, că zice că MCR nu o mai atrage la fel de mult).

    Oare ce crezi că ar vrea să mai stie fata lu’ tata, aia de merge ciudat, cu colăcei? Oooooops…am făcut un mix de bloguri, dar dacă tot ai zis că suntem prieteni (eu încă nu am luat decizia dacă vreau sau nu, că nu e soţia acasă să îmi spună), trebuie să ne şi combinăm, nu?

  10. aricica34 spune:

    Aici nu sunt barbati, acest etaj exista numai pentru a demonstra ca este imposibil sa satisfaci o femeie….hmmm…cum naiba sa o satisfaci daca la nici un etaj nu scrie nimic de…echipamentul cu care este dotat potentialul sot…de fapt saraca femeie cauta etajul unde se facea referire si la un picut de sex.

  11. arrowsmaker spune:

    Cum naiba ai observat tu chestia asta, aricico?

    Că trecură ceva oameni p’aci, dar niciunul n-a observat, nici măcar eu, care am postat, că lipseşte cuvântul vieţii…

  12. Camelia spune:

    ….Cred că femeia voia să vadă până unde merge imaginaţia unora…a celor cu publicitatea ademenitoare. Sau reclamă mincinoasă ca să atragă naivii potenţiali cumpărători în capcană. Eu cred că acesta a fost motivul. Avea simţul umorului încă de a intra în magazin…apoi s-a gândit să se distreze copios! Cred că nu am prea nimerit-o cu interpretarea, aşa-i?
    Dar am înţeles mesajul de veşnice nemulţumite ce suntem în căutare de cai verzi pe pereţi! Eu am spus odată că nu există bărbatul ideal…există bărbatul care ţi se potriveşte!

    • arrowsmaker spune:

      Corect!

      Dar nu cred că există bărbatul care ţi se potriveşte, dacă nu îţi oferă şi asta. Indiferent cât de „divin” am gândi, nu poţi să excluzi un aspect care face parte integrantă din subiectul nostru: relaţia!

      Deci… rămân la părerea că are dreptate!

  13. Camelia spune:

    …Păi dacă am zis că ţi se potriveşte înseamnă că ţi se potriveşte! Într-totul! Relaţia. Că aceasta este împlinirea. Sau finalitatea în sens de căutări. Am înţeles ce ai vrut să spui pe jumătate. Relaţia. Hai să îi spunem dăruire. Nu e relaţie? A relaţiona ce înseamnă? Înseamnă că un suflet vorbeşte cu alt suflet pe care îl simte că i se poate aşeza în căuşul palmei pentru că are loc. Pentru că celălalt a ştiut cum să i-l aşeze acolo şi a putut a o face pentru că a încăput. Nu era nici prea mic; şi nici prea mare. Era atât cât trebuie. Nici mai mult; şi nici mai puţin. I s-a potrivit de minune palmei. În care l-a pus!

  14. fireflight spune:

    Probabil eram eu aia…

  15. Camelia spune:

    …* a celor…imaginaţia unora…a celor…Acum am recitit toate comentariile şi mi-a sărit în ochii ditamai dezacordul…era din tastatură, dar tot simt o jenă teribilă, nu de alta, dar sunt străjer al limbii şi literaturii române! Scuze, încă o dată! Şi te-aş ruga, de vrei, de se mai întâmplă chestia asta cuiva şi observi, fă-i tu corectura! Eu aşa fac cu ai mei, de observ ceva. Mie nu îmi place că greşesc; îmi asum de mi se întâmplă…Asta e! Încă o dată, scuze.

    • arrowsmaker spune:

      S-a rezolvat cu corectura, dar:

      – nu prea sunt de acord cu tine că ar trebui să modific posturile oamenilor fără ca ei să mi-o ceară, deoarece, deşi nu e normal, un dezacord, de exemplu, pus intenţionat într-un post poate fi o încercare de a exprima o idee şi de multe ori dezacordul acela poate fi mai expresiv decât un paragraf explicativ;

      – consider că te simţi jenată fără motiv, deoarece, oamenii a căror părere contează în acest sens, observă de la primul paragraf scris de cineva, ce legătură există între persoana respectivă şi limba română. Şi eu fac greşeli şi cred că tuturor ne scapă, la un moment dat, câte una. Dar nu mi se pare nici relevant, nici motiv de jenă.

  16. desuurichic spune:

    eu nu vad de ce ar fi trist. pina la urma, asta nu e decit un banc, iar mie nu mi se pare citusi de putin trist ca e greu de satisfacut o femeie. poate fi trist doar pt un barbat slab. eu cred ca este f bine sa te respecti, sa ai pretentii de la viata, asa ca la alegerea unui partener de viata trebuie sa fim exigenti/ exigente, ca doar il luam pentru totdeanua, nu?

    • arrowsmaker spune:

      Nu e tocmai trist, de aia am şi încercat să desenez un emoticon în titlu, dar nu prea mi-a reuşit. Însă… nu e trist pentru el, că pentru ea… cam e.

      Referitor la exigenţe, sunt de acord cu tine, mai ales că, aşa cum ne explica un profesor în clasă, femeia se satisface greu şi se dez-satisface repede… Bine, că el o spunea mai plastic, ţinînd cont că eram doar băieţi …

      Acum, vorbind serios, află că sunt bărbaţi pentru care cea mai mare satisfacţie constă în dovada că a oferit satisfacţie… O să mă contrazici sigur, dar … ştiu ce spun.

  17. oriflamista spune:

    si barbatii sint f greu de satisfacut: nu le trebuie decit sex si mincare. mi se pare f greu sa le oferi doar atit:))

  18. Camelia spune:

    …Hai să nu dramatizăm, generalizând, draga mea, pentru că bărbaţii sunt mult mai complicaţi decât atât, şi nu cred că îi poţi creiona din două trăsături de condei: sex şi mâncare!!! Poate unii care încă nu şi-au abandonat stadiul de primate. Dar bărbaţii sunt mult mai complecşi de-atât. Sau exprimarea cuvenită ar fi fost aceea că bărbaţii – unii – sunt complecşi.Sunt enigme. Şi în nici un caz nu trebuie trataţi cu superficialitate de către atotştiutoare. Că nici noi nu ştim prea mare lucru despre ei…şi nici ei despre noi. Şi ne învăţăm unul pe celălalt învăţând unul de la celălalt. Că şi ei ar putea spune că nu avem în cap decât parfumuri, pantofi şi fumuri. Şi că nu prea ştim ce vrem.

  19. Camelia spune:

    …Însă ţi-am înţeles ideea. Ai multe de oferit şi pretenţiile lor în doar ale gastronomiei şi amorului ţi-ar putea limita exprimarea! Ţi ţi-e greu să le oferi mărginirea, CÂND LIMITA TA E CERUL. Bravo! Subtil şi plin de umor…mi-ai plăcut!

  20. Camelia spune:

    ….Eu nu te contrazic…e un „aspect” deloc de neglijat. Se cheamă te laşi pe tine…şi cea mai mare fericire a ta este fericirea pe care simţi că i-ai dăruit-o celuilalt. Satisfacţia…emoţională…etc…etc… A se lua acest „etc” ca fiind cel mai important…Ce vreţi, sunt o persoană nu foarte îndrăzneaţă în exprimări plastice când este vorba de un anumit subiect. Nu îmi place să mă exprim în scris…nu atât de evident. Ca să rezum. Acea parte e din întregul ce se numeşte bărbat. Şi poartă majusculă! Şi ştiu să facă femeia să vibreze. Că se spune prin târg că nu prea sunt mulţi care ar fi întâi atenţi la nevoile ei…sau numai şi numai la nevoile ei…şi apoi la ale tale… În fine! Ai dreptate! Şi eu am vorbit cam mult.

  21. http://maryliyn.wordpress.com spune:

    HAI CA NU SUNTEM MAI PRETENTIOASE DECAT VOI!NUMAI CA NOI RECUNOASTEM SI CE-I MAI IMPORTANT: SOLICITAM INDEPLINIREA PRETENTIILOR INTR-O MANIERA IN CARE NU PUTEM FI REFUZATE.AVEM NOI UN STIL ANUME…LA CARE CEDATI IMEDIAT.

    • arrowsmaker spune:

      maryliyn, draga, e foarte posibil sa ai dreptate. De fapt, cred ca ai dreptate. Insa, crede-ma, ca tu esti o norocoasa daca l-ai gasit pe „acela” care sa se poarte asa cu tine.

      E bine sa respecti femeia cu care iti imparti viata, cu bune si rele. Dar… crede-ma: desi nu o stiu din proprie experienta, barbatii care se poarta asa cum spui tu, in scurt timp ajung singuri.

      Pentru ca femeia respectiva ajunge sa insele.

      Eu, personal, gandesc asa: iubeste-o, respect-o, indeplineste-i toate dorintele pe care iti permiti sa i le indeplinesti, ofera-i dreptul la egalitate cu barbatul, dar… fa-o sa constientizeze sensul egalitatii. Altfel… o pierzi!

      • maryliyn spune:

        TI-E TEAMA DE SINGURATATE?

      • arrowsmaker spune:

        Nu mi-e teama de singuratate si cred ca nu reiese de niciunde din blogul meu ca mi-ar fi!

        Imi pare rau ca nu ne cunoastem, pentru ca ai sti ce am si ca nu imi mai pot dori altceva in plus!

        Nimeni nu e perfect, sunt constient de asta, si eu am defectele mele si ea pe ale ei. Dar important, dupa parerea mea, este ca STIM amandoi ca numai impreuna ne poate fi cel mai bine.

  22. maryliyn spune:

    SAU POATE DOAR TI-E TEAMA SA NU PIERZI.

    • arrowsmaker spune:

      Daca in viitor o sa ma schimb si o sa imi bat joc de dragostea ei, bineinteles ca ar trebui sa imi fie teama ca o sa o pierd,

      Dar eu sunt optimist si cred ca nu am sa ma schimb.

      Deci…n-am s-o pierd 🙂

      • maryliyn spune:

        Nu iti mai poti dori altceva in plus? Intotdeauna mai e ceva de dorit. nu are nimeni totul. Dar credeam ca stii asta!

      • arrowsmaker spune:

        maryliyn, vad ca nu am nicio sansa sa te conving 🙂

        Totusi, ca sa gandesti asa, e clar ca tie iti lipseste ceva.

        Ia spune-ne tu noua, ce anume iti lipseste tie, si cum faci ca sa treci peste neimplinirea asta? Poate ca sunt multe fete (sau…femei?) in situatia ta si ar ajuta sa le oferi o varianta…

        BTW…esti casatorita?

      • arrowsmaker spune:

        Si inca ceva. Ai spus:”Dar credeam ca stii asta!”. Deci…sa inteleg ca tu ma cunosti?

  23. maryliyn spune:

    Nu e mai interesant sa vorbesti cu cineva despre care nu stii nimic? Te cunosc sau nu?

  24. maryliyn spune:

    Ce-mi lipseste mie? Imi lipseste tot ce-as vrea sa am.
    Cum trec peste asta?
    Nu trec.Are grija viata sa ma treaca. Nu te gandi acum ca ma trece pe gratis. Are grija si sa perceapa dobanda. Si ce dobanda! Banca e nimic pe langa ea!

    • arrowsmaker spune:

      Nu mi-ai raspuns, asa ca imi permit sa presupun ca nu esti casatorita. In cazul acesta, imi permit sa iti irosesc timpul cu un banc:

      Ion vine la Gheorghe cam necăjit şi îi spune: “Gheorghe, am două veşti proaste; cum vrei să ţi le spun?”
      “Păi… combină-le!”, zice Gheorghe.
      “Nevastă-ta ne înşeală!”

      Îţi dai seama ce dobândă îi ia viaţa când ajunge aia acasă?

    • arrowsmaker spune:

      Nu vreau să insinuez nimic, dar, judecând după răspunsul tău, şi anume că îţi lipseşte tot ce îţi doreşti, ştii ce o să se întâmple? Acum catva timp erai cu iubitul tău, care, însă, nu îţi poate oferi totul, că nici la TV nu dă aşa ceva, ieri îţi găseşti unul care îţi poate oferi mai mult, dar îl păstrezi şi pe primul că e sigur. Numai că, nici al doilea nu îţi oferă tot, că nu se poate, cu toate că îţi face săracu’ toate poftele. Azi găseşti unul care îţi oferă altceva, dar nu renunţi nici la primul, cel oficial, nici la cel cu care l-ai înşelat, pentru că fiecare îţi oferă altceva…

      Ce ai în program mâine?

      • maryliyn.wordpress.com spune:

        Imi placea ala cu toate poftele. Al catelea era
        oare?
        Bancul e super tare!

      • arrowsmaker spune:

        OOOOps!

        „Imi plăcea” duce cu gândul la faptul că aţi rupt-o deja… Păcat!

        Dar, la cum ştii tu să te faci „de nerefuzat”, înseamnă că în scurt timp, ăsta de-l ai acu’ o să devină „ăla cu toate poftele”.

        Lăsând la o parte părerea mea despre fidelitate, mă văd nevoit să recunosc că eşti tare…

        Totuşi… ce ţi-a făcut „cel cu toate poftele” de ai renunţat la el? A refuzat să îţi facă vreo poftă?

        Deşi… nu cred!

        Nu ţie!

        🙂

  25. maryliyn.wordpress.com spune:

    Pai cum sa ma refuze pe mine? Dar asta nu inseamna ca ma merita! Nu pe mine!
    Si eu nu renunt la nimic.Eu provoc la maxim si resping la milimetru!

  26. arrowsmaker spune:

    Hahahaha….

    Adica sa inteleg ca aia ti-au facut poftele degeaba???

    Las-o balta!

Lasă un răspuns

